Nieuws Retail
A Fish Named Fred lanceert unieke virtuele winkelbeleving in Mall of the Netherlands
A Fish Named Fred en InnSpace.nl (vertrouwde partner van Google) hebben de handen ineengeslagen om klanten een geheel nieuwe winkelervaring te bieden: een virtuele tour door de winkel van het fashionmerk in Westfield Mall of the Netherlands.

Google Street View on Steroids: A Fish Named Fred creëert unieke virtuele winkelbeleving in Westfield Mall of the Netherlands.
De karakteristieke creativiteit van A Fish Named Fred, zowel in hun kleding als benadering van winkelen, komt nu tot leven door een virtuele winkelervaring, waarbij gebruiksgemak en de toegankelijkheid voorop staan. Dus geen complexe VR-brillen of onduidelijke graphics, maar een verbluffend realistische online winkelomgeving die gemakkelijk toegankelijk is via een simpele link.
,,Met deze samenwerking willen we het winkelen voor onze klanten zo naadloos en plezierig mogelijk maken", zegt Rob Schalker, oprichter en ceo van A Fish Named Fred. ,,We geloven dat grenzen verleggen niet alleen draait om onze opvallende kledingstijl, maar ook om hoe onze klanten met ons kunnen omgaan. Deze virtuele winkelervaring is een stap in die richting."
Lees ook: TikTok’ers ontdekken kledingmerk A Fish Named Fred, opvouwvideo blijkt een hit
Synergie tussen winkelervaring en online shoppen steeds belangrijker
De kracht van deze virtuele tour is de naadloze integratie met de webshop van A Fish Named Fred. Terwijl je door de virtuele winkel navigeert, kun je met één klik eenvoudig overschakelen naar de webshop en direct je favoriete items aanschaffen. Deze synergie tussen een innovatieve winkelervaring en probleemloos online winkelen wordt steeds belangrijker in de wereld van retail.
Momenteel wordt er volop geëxperimenteerd met aanvullende functies. De virtuele tour biedt niet alleen een glimp van de opvallende collecties van A Fish Named Fred, maar biedt ook de mogelijkheid via een virtuele deur een compleet nieuwe wereld te ontdekken.
Lees ook: Rob Schalker (A Fish named Fred) over ondernemen: ‘Luister niet te veel naar anderen’