Actueel

Kortingsplatform Social Deal breidt uit met overnames

Bart Oosterholt (l) en Rens van den Berg van Social Deal. De Ondernemer
De Ondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Deze overnames betekenen een strategische zet voor Social Deal, waarmee ze hun lokale aanbiedingen willen uitbreiden. Dit omvat onder andere last-minute reserveringen voor restaurants en kansen voor dienstverleners om aanbiedingen op basis van ‘no cure no pay’ te doen.

Groei en marktdominantie

Social Deal, opgericht in 2011 door Bart Oosterholt en Rens van den Berg in het centrum van Den Bosch, is bekend om zijn opvallende aanwezigheid in de media. Het platform bedient een miljoenenpubliek in Nederland en biedt ook deals aan in het buitenland, waaronder België, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Daarnaast beheren ze Spontaan.nl.

Lees ook: Hoe vrienden met Social Deal miljoenen mensen aan kortingen helpen

Lees verder onder de advertentie

Hoewel de financiële details van de overnames niet zijn bekendgemaakt, markeert deze stap een belangrijke groei voor Social Deal in het landschap van kortingsplatforms. Eerder, in maart 2023, verwierf het bedrijf ook al de site De Leukste Deal, wat bijdraagt aan hun voortdurende groei en marktdominantie.