Nieuws Innovatie

Door pandemie getroffen organisator dancefeesten verovert nu markt met 'The Sauce'

Toen evenementenorganisator Jerremy Bulo door de pandemie thuis kwam te zitten, kwam zijn passie voor koken weer naar boven. Tijdens zijn werk als hobbykok bij Librije’s atelier heeft de ondernemer zijn eigen saus geperfectioneerd. Bulo begon de saus te verkopen bij een broodjeszaak van een vriendin maar al snel werd The Sauce populairder dan de broodjes zelf, zo vertelt hij in De Ondernemer Live.

Van onze redactie 15 juni 2022

Jerremy Bulo The Sauce studio 1

Jerremy Bulo van The Sauce te gast in de studio van De Ondernemer Live.

Jerremy Bulo is een ondernemer in hart en nieren. Op zijn 23ste begint hij zijn eigen bedrijf in de financiële sector. Als hij 40 jaar wordt, verkoopt hij zijn bedrijf en besluit Bulo zijn droom te volgen: hij gaat elektronische muziekfeesten organiseren. Bulo's evenementenbedrijf kreeg succes in 2020, vlak voor de coronapandemie roet in het eten zou gooien. Gedwongen moet de ondernemer zijn personeel ontslaan en komt hij thuis te zitten. Daar besluit Bulo een andere hobby op te pakken: koken. Hij ontwikkelt een speciale 3D-saus die zo populair wordt dat hij nu ook in de supermarkt ligt: The Sauce.

Bulo laat hosts Remy Gieling, 'Bourgondische Probeer-beer' Roland Tameling en co-host Yorick Naeff (ceo BUX) zijn saus graag proeven. Het product past zich volgens de ondernemer aan bij ieder gerecht door de 24 ingrediënten die erin zitten en heeft meerdere smaak- en effectlagen waardoor het een '3D-saus' is. Of de proefkonijnen het met Bulo zijn marketingverhaal eens zijn, dat hoor en zie je in De Ondernemer Live. Het interview en de proeverij starten iets na 1 uur en 3 minuten.

''Alle takken van het ondernemerschap met The Sauce vind ik te gek, van het contact met de leveranciers tot het geven van demonstraties bij supermarkten''

Jerremy Bulo, eigenaar The Sauce

The Sauce moet van ondernemer net zo'n begrip worden als Red Bull

Toen Jerremy Bulo (met voedselveiligheidscertificering op zak) zijn keuken te klein werd, huurde hij een grote loods waar hij nu The Sauce in grote aantallen maakt. Inmiddels wordt het pittige goedje in meerdere supermarkten verkocht.

,,Het is een van de armste periodes in mijn leven maar voor het eerst doe ik iets wat echt bij me past en waar ik mijn energie uit haal. Alle takken van het ondernemerschap met The Sauce vind ik te gek, van het contact met de leveranciers tot het geven van demonstraties bij supermarkten'', aldus Bulo. ,,Mijn droom is dat The Sauce mij overleefd, dat ik een legacy achterlaat. Ik hoop dat het net zo’n begrip wordt als Red Bull.’’

Bekijk en beluister onder de gehele aflevering van De Ondernemer Live terug.

&t=1122s

Lees ook: Eventbureau toverde zichzelf in coronatijd om tot zeer succesvolle cadeauboxenspecialist

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws voor ondernemers.

Ontvang dagelijks onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws