Podcast Marketing

Bakkie Media: wint Bol.com speelgoedstrijd van Intertoys?

Bij veel bedrijven wordt bij het koffieapparaat fanatiek over media en marketing gesproken. Over die bizarre commercial, dat epische moment in die ene tv-show, een opvallende toespraak, overname, beursgang of de ondergang van een beroemd merk. In hun podcast Bakkie Media zetten Daniel Kok en Thijs van Dijk ze op een rijtje.

Van onze redactie 10 oktober 2019

Speelgoedwinkel Intertoys

Voordat je in de podcast duikt, eerst nog even wat informatie over de mannen achter Bakkie Media. Daniel Kok en Thijs van Dijk zijn beiden werkzaam in de media als marketingcommunicatiestrateeg.

Ze ontmoetten elkaar dit jaar letterlijk bij de koffieautomaat. Vanaf dat moment praatten ze, koffie in de hand, honderduit met elkaar en besloten de gesprekken op te gaan nemen. Bakkie Media was geboren. Een wekelijks kwartiertje, waarin Daniel en Thijs zich samen verwonderen, volop discussiëren en ook vooral lachen over alles wat er speelt in media- en marketingland. Hun podcast zal voortaan ook via De Ondernemer te beluisteren zijn.

In deze podcast

In deze podcast praten Willem-Albert Bol (DPG Media) over balans in marketing en media, komt de aanstaande speelgoedstrijd tussen Bol.com en Intertoys aan bod, de commercials van Volkswagen en Philadelphia (verbannen door nieuwe genderneutrale wetgeving) én het Verenigd Koninkrijk, dat 'Brexit Ready' wordt gemaakt.