How-to Digital marketing

Dit is waarom je onze Digital Wake-Up zou moeten willen bezoeken

We leven in een tijdperk waarin trends, technologie, consumenten en het medialandschap zo snel veranderen dat veel bedrijven het niet meer kunnen bijbenen. Het is een tijdperk van aanpassen of uitsterven. Wat moet jij doen om op te vallen en wat vooral niet? Laat je inspireren, geef jouw business een boost met digitale marketing en dus: bezoek - via livestream of fysiek - de Digital Wake-Up van DPG Media/De Ondernemer.

Van onze redactie 13 augustus 2020

Expert Cor Hospes neemt bezoekers mee op een enerverende reis vol scherpzinnige observaties over het veranderende medialandschap en de rol van social media hierin.

Tijdens Digital Wake-Up in Oisterwijk op donderdag 17 september heet gastheer Robert van den Ham (De Ondernemer) je welkom bij een ochtend vol inspiratie. Samen met Lucas van Houtert (hoofdredacteur Brabants Dagblad) trappen zij het spits af met ‘verhalen vertellen in de journalistiek’.

Cor Hospes, expert in contentmarketing, neemt je vervolgens mee op een enerverende reis vol scherpzinnige observaties over het veranderende medialandschap en de rol van social media hierin. En aansluitend ontdekken we met Olaf Vugts, man achter onder meer ‘de Vliegende Hollander’, hoe de Efteling storytelling gebruikt om een totaalbeleving te creëren binnen het park.

Zo houden wij de Digital Wake-Up veilig

Uiteraard treffen we alle voorzorgsmaatregelen die nodig zijn om het evenement veilig te laten plaatsvinden. Om deze reden zijn er slechts 75 plaatsen beschikbaar. Wil je liever niet fysiek aanwezig zijn? Dan kun je het evenement via een livestream volgen. Let op: geef je voorkeur aan op het aanmeldformulier.

Locatie en programma

Digital Wake-Up Oisterwijk vindt plaats in theater Tiliander in Oisterwijk.

7.30 uur: Het ontbijt staat voor je klaar.
8.00 uur:
Start van de inspiratiesessie met Robert van den Ham en Lucas van Houtert.
8.25 uur:
Cor Hospes neemt je mee op een enerverende reis die tintelt van creativiteit.
9.15 uur:
Conceptleider Olaf Vugts, verklapt hoe de Efteling beleving verkoopt.
10.00 uur:
Volledig geïnspireerd kun je weer aan het werk.

Wil je nog meer inspiratie opdoen over hoe je storytelling in jouw organisatie kunt toepassen? Meld je dan ook aan voor het House of Leisure Partner Event.

Let op je moet je voor beide evenementen inschrijven!

Alles over, voor én door ondernemers in je mailbox.

Ontvang twee keer per week onze nieuwsbrief met inspirerende ondernemersverhalen en informatieve artikelen.