Nieuws Marketing

Dutch Marketeer of the Year: dit zijn de 5 genomineerden

Wie wordt de opvolger van Rituals-marketeer Raymond Cloosterman en daarmee de nieuwe Dutch Marketeer of the Year? De strijd gaat dit jaar tussen Colette Cloosterman-van Eerd (Jumbo), Martijn Delahaye (AFAS Software), Arno de Jong (De Nederlandse Loterij), Dorkas Koenen (Rabobank) en Caroline van Turenhout (Zeeman).

Redactie 12 februari 2020

Dutch marketeer year cloosterman

Raymond Cloosterman (Rituals) werd vorig jaar Dutch Marketeer of the Year. Archiefbeeld

De winnaar van de belangrijkste persoonlijke prijs binnen het marketingvak wordt bekend gemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards, die Adformatie, NIMA en PIM organiseren. Voormalig winnaar Erik van Engelen, Anouk Beeren (Intergamma), Edgar Molenaars (KPMG), Yvonne Nassar (RAI & PIM), Marlijn van Straaten (HMSHost & NIMA) en Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie) vormen samen de jury.

Voorbeeld voor professionals

De Dutch Marketeer of the Year is een fenomeen in het vak, maar ook ver daarbuiten. Deze marketeer zet op vernieuwende en succesvolle wijze oude en nieuwe marketinginstrumenten in, heeft met deze innovatieve aanpak succes in de markt en is een voorbeeld voor professionals in marketing en communicatie. Voor Cloosterman gingen Vincent van den Boogert (ING) en Pieter Zwart (Coolblue) er met de prijs vandoor.

De winnaar wordt op donderdag 26 maart in het KIT Amsterdam bekend gemaakt en Rik van de Westelaken is de presentator. Tijdens de Dutch Marketing Worden ook prijzen uitgereikt voor Marketing Company of the Year, Scale up of the Year, Start up of the Year, Transformer of the Year, Internal Branding Company of the Year en Marketing Talent of the Year uitgereikt. De nominaties voor deze awards volgen binnenkort.