Nieuws Marketing
Jasper Cillessen nieuwe gezicht van kledingmerk Girav
NEC-doelman Jasper Cillessen, een van de beste keepers die Nederland rijk is, is het nieuwe gezicht van de deze week gelanceerde najaarscampagne van kledingmerk Girav.

Jasper Cillessen (NEC) was eerder keeper bij topclubs Ajax, FC Barcelona en Valencia. Foto's: Girav
Jasper Cillessen is in deze merkcampagne te zien op diverse kanalen van het merk, waaronder social media en in het gloednieuwe najaarsmagazine van Girav, dat binnenkort van de drukpers afrolt.
Afgelopen zomer keerde de Oranje-international terug op het oude nest, bij NEC in zijn thuisstad Nijmegen. Daar voetbalde hij tot 2011 al en hield vervolgens de ballen uit het doel bij de topclubs Ajax, FC Barcelona en Valencia. Naast de redactionele aandacht in Girav Magazine over zijn spelprestaties, is hij erg blij met de samenwerking.
''Het leuke van onze samenwerking is dat Jasper al zo lang klant en oprecht fan van Girav is. Hij is ‘no-noncense’ maar ondertussen zeer ambitieus en dat zijn wij als merk ook''
No-nonsense najaarscampagne van Girav
,,Ik ben blij om onderdeel te mogen zijn van deze no-nonsense najaarscampagne van Girav en ik ben zeer vereerd met het eindresultaat van de gemaakte content”, aldus de Nijmegense keeper.
Erik de Weerd, medeoprichter van Girav, is eveneens zeer content met deze samenwerking: ,,Het leuke van onze samenwerking is dat Jasper al zo lang klant en oprecht fan van Girav is. Hij is ‘no-noncense’ maar ondertussen zeer ambitieus en dat zijn wij als merk ook.”
Kledingmerk Girav in eerste instantie gericht op lange mannen
Girav werd opgericht in 2010 als een kledingmerk voor in eerste instantie lange mannen. De shirts van Girav worden in drie lengtematen dicht bij huis geproduceerd bij de beste fabrikanten in Europa. Een lange levensduur, perfecte pasvorm en tijdloos design zijn de eigenschappen van deze duurzame kleding die ook wel ‘slow fashion’ wordt genoemd.
De samenwerking tussen Cillessen en Girav is tot stand gebracht door het managementbureau SEG (Sports Entertainment Group), dat meer dan 600 cliënten uit de sport- en entertainment industrie vertegenwoordigt.