Marketing

Dineren bij de abri: primeur Digital Out Of Home Kerstdiner voor Coca-Cola

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Bij een van de abri’s op het Leidseplein in Amsterdam en op de Kneuterdijk in Den Haag plaatste Coca-Cola een gezellige kersttafel. Willekeurige voorbijgangers werden uitgenodigd om met elkaar van een luxe diner te genieten en werd er via een livestream contact gemaakt tussen de abri’s in Den Haag en Amsterdam, zodat de tafels en gasten elkaar konden zien en spreken.

Anouk van den Broek, Media Manager van Coca-Cola Nederland, vertelt aan Marketing Report: ,,We zijn trots dat we voor deze campagne een samenwerking konden realiseren tussen twee toonaangevende OOH-partijen. Niet alleen deze unieke samenwerking maar ook de innovatieve DOOH-campagne draagt bij aan onze kerstboodschap. Door niet alleen families en vrienden maar zelfs onbekenden samen te brengen rond de eettafel."

Lees verder onder de advertentie

Lees ook: Wie heeft de beste kerstcommercial?

,,We wilden een tof kerstconcept lanceren rondom onze abri’s. We kwamen al snel op een kerstdiner via een livestream om mensen uit verschillende steden bij elkaar te brengen", vertelt Dave Janssen, Creative Lead Global Nederland. ,,Samen met Coca-Cola hebben we het allereerste Digital Out Of Home Kerstdiner georganiseerd in Amsterdam en Den Haag. De payoff Christmas always finds a way sluit hier nauw bij aan. Via een videoverbinding in onze abri’s stonden de tafelgasten met elkaar in contact, die anders nooit bij elkaar waren gekomen. Wij zijn trots dat we in korte tijd samen met Coca-Cola en onze partners JCDecaux NL, Robot Kittens en Brave Media deze DOOH-primeur hebben kunnen realiseren.”

De techniek en verbinding werd mogelijk gemaakt door Robot Kittens en Brave Media heeft de campagne vastgelegd.

Lees verder onder de advertentie

Lees ook: Eerste kerstdag: veel supermarkten, Action's en Hema's open