Podcast
Jouw merk ook echt merkwaardig? Strateeg Niels Vrijhoeven vertelt hoe
Te gast in de podcastserie Namarama van host Floris Hülsmann is ditmaal Niels Vrijhoeven. Hij is freelance strateeg en heeft een zeer breed en interessant carrièrepad afgelegd. De reclamewereld is zijn basis, maar Vrijhoeven was ook nauw betrokken bij de oprichting van de aandelenapp BUX. Met die ervaring weet de strateeg alles over het 'merkwaardig krijgen van jouw merk'. Laat je inspireren en wie weet helpt het je verder als ondernemer.
Niels Vrijhoevens mentor gedurende zijn loopbaan was al die tijd Goos Geursen, 21 jaar lang een bekend reclamestrateeg en partner van wat ooit het ministerie van de reclame heette: FHV. Als je het gebouw in Amstelveen ooit hebt mogen betreden, dan weet je waar Floris Hülsmann het over heeft.
'Verschillende omwegen leidden de strateeg naar het reclamebureau van onder andere Raymond van de Klundert, beter bekend als Kluun: Project X'
In deze Namarama hoor je hoe verschillende omwegen Vrijhoeven leidden naar het reclamebureau van onder andere Raymond van de Klundert, beter bekend als Kluun: Project X. Ook kwam hij terecht bij De Telegraaf. Een bewogen tijd waar de strateeg Speurders en digitale content voor het dagblad van de grond kreeg.
Creativiteit maakt plaats voor data, data maakt plaats voor creativiteit
Verder was Vrijhoeven nauw betrokken bij de oprichting van de aandelenapp BUX. Hij vertelt hoe men een commercial met een mini-budget toch op tv kreeg. Hoor in deze podcast over hoe creativiteit plaatsmaakte voor data, maar hoe data nu weer plaatsmaakt voor creativiteit. Kortom: mooie inzichten voor je merk. Genoeg stof tot nadenken. Wie weet kan jij als ondernemer met Vrijhoeven zijn kennis in 2022 aan de slag.
Lees ook: Van Heinosoft naar upMention: waarom een nieuwe bedrijfsnaam?