Podcast Broodje Verhaal

Ceo Audrey van Ham zet met Christine le Duc erotiek en het verhaal op één

De ceo van erotiekketen Christine le Duc, Audrey van Ham, is te gast bij Cor Hospes in zijn keuken voor de negende (en laatste) aflevering van de Broodje Verhaal-podcast. De topondernemer vertelt de storytelling-expert over het doorbreken van seksuele, zakelijke en andere taboes, online ondernemen in coronatijd en waarom de vrouw bij Christine le Duc altijd voorop staat.

Cor Hospes 5 augustus 2021

Sinds 53 jaar is Christine le Duc actief op de 'spannende markt', zoals Audrey van Ham. Belangrijk deel van het succesverhaal is adviseren en taboes doorbreken, geeft de ceo aan. ,,Daarnaast vind ik het leuk om ons verhaal vanuit een vrouwelijk perspectief neer te zetten en dat het interessant blijft voor koppels. Dat laatste staat buiten kijf.''

Christine le Duc-ceo deelt drie ondernemerstips in deze Broodje Verhaal-podcast

De persoonlijke missie van de ondernemer, ook in coronatijd? Een leuker seksleven voor de Nederlander. ,,In die zin dat mensen er opener over zijn, er vaker over praten. Op die manier komen ze er achter hoe ze een zo leuk mogelijk leven kunnen leiden en daar hoort seks absoluut bij'', aldus Van Ham. ,,Ineens kwamen huisvrouwen met 'Fifty Shades of Grey' onder hun arm bij onze winkel in Groningen binnenwandelen. Of we de speeltjes uit dat boek hadden.''

Lees ook: Met het juiste verhaal seks uit de taboesfeer: zo pakt Audrey van Ham (Christine le Duc) dat aan

Van Ham heeft spannende ondernemersverhalen en -ervaringen die je moet horen en waar je zelf als ondernemer misschien ook veel aan hebt. En natuurlijk, het kan nog heter. Met pepers. Want ook aan de ceo de uitdaging om een hap te nemen uit een gele peper en direct drie ondernemerstips te delen met ons. Blijf daarom tot het einde toe luisteren naar deze aflevering van Broodje Verhaal.

Lees ook: Dit kan storytelling voor jouw bedrijf betekenen: kijk mee met deze Broodje Verhaal-video's

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws voor ondernemers.

Ontvang iedere ochtend onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws

Droomstart

Theesommelier verrast met een alternatief voor wijn in Droomstart

Steeds meer mensen willen minderen met alcohol. Maar wat schenk je in als er geen wijn meer op tafel staat en je bent uitgekeken op water? Thee, is het volmondige antwoord van Anne Hardon. In de vierde aflevering van de podcastserie Droomstart verrast de theesommelier met haar concept Chef’s Dinner Tea.

Details
Droomstart

Podcast Droomstart: waarom Eva en Nicky geloven in workations voor bedrijven

Corona heeft een hoop zaken versneld maar dat thuiswerken plots zó normaal zou worden, dat had zelfs de grootste innovator niet verwacht. Complete kantoren zijn leeg omdat het personeel – zelfs nu het weer kan – liever thuiswerkt. Maar hoe zit dat met de binding onderling, en met het bedrijf? Het ‘gouden duo’ uit de derde aflevering van de podcastserie Droomstart heeft de oplossing.

Details
Droomstart

TU-student daagt Google uit in tweede aflevering van Droomstart

,,De wereld kan je veranderen met technologie, maar de impact is veel groter in een startup.” Het zijn de woorden van TU-student Dewwret Sitaldin in de tweede aflevering van de nieuwe podcastserie Droomstart. Zijn startup-idee daagt techreus Google uit. Maar weet hij ook de ondernemersjury te overtuigen?

Details
Droomstart

Volg ambitieuze ondernemers-in-de-dop in de nieuwe podcastserie Droomstart

Wist je dat de helft van de Nederlanders ervan droomt om te ondernemen, maar dat slechts een fractie daarvan daadwerkelijk de stap durft te maken? Daarom lanceert De Ondernemer Droomstart: een nieuwe podcastserie waarin ondernemers in spe met een gouden business-idee worden geholpen én gevolgd op hun weg naar succes.

Details
Sleutel tot Succes

Mijn naam is Groen. Jitse Groen. Grootste maaltijdbezorger van de westerse wereld

In 1999 programmeerde hij een pizzabestelsite in zijn studentenkamer in elkaar, anno nu runt Jitse Groen (43) de grootste maaltijdbezorger van de westerse wereld. Just Eat Takeaway.com bedient - letterlijk, in dit geval - samen met Grubhub ruim 70 miljoen klanten. Over die sleutel tot succes, over die exponentiële en zelfs explosieve groei, een kleine dertig boeiende luisterminuten.

Details
Aandachtstrekkers

Nieuwsbrief net zo spannend als een Netflix-trailer? Zo pak je dat aan

Nieuwsbrieven saai, vervelend en onaantrekkelijk? Onzin. Een digitale nieuwsupdate hoeft alles behalve een spam-waardig moetje te zijn waar je als ondernemer niet onderuit komt. Au contraire: jouw nieuwsbrief kan net zo'n must see-item zijn als een trailer voor de nieuwste Netflix-hit. Hoe? Aandachtstrekkers Michel Ariëns en Patrick Wessels scheppen licht in de duisternis.

Details