Nieuws Marketing

Wie scoort de beste inhaker bij de Beste Social Awards?

Wie heeft het beste merk, welk bedrijf voerde de beste campagne en wie maakte de beste video? Dat wordt volgende week donderdag bekend tijdens de derde editie van de Beste Social Awards in B.Amsterdam. In vijf delen zetten wij de kanshebbers in de meest inspirerende categorieën voor ondernemers op een rijtje. Deel 2: beste inhaker. Laat ons vooral weten wat jouw favoriet is door een reactie onder dit artikel te plaatsen.

De Ondernemer 2 juni 2016

Decolletape 1

Wie maakte de beste, grappigste, snelste of leukste inhaker op de actualiteit? In de categorie beste inhaker zijn Brand bier, Coolblue, Praxis, Bavaria, Welkoop en Ikea genomineerd.Als reactie op een filmpje van Groningse studenten die aan het curlen waren met een krat Brand, kwam Brand zelf met dé oplossing.Coolblue-directeur Pieter Zwart wilde zijn werknemers op een bijzondere manier klaarstomen voor de drukke decembermaand. Dat deed hij met behulp van een Ad Sinterim.

Kim Kardashian deelt het geheim van haar decolleté en is daarmee wereldnieuws. Praxis haakt in op het nieuws en gaat zó viraal dat er zelfs Boomerangcards worden gedrukt.

De status van het flesje Bavaria wordt gelinkt aan de nieuwe Facebook reactions.

Welkoop wenste Trijntje Oosterhuis tijdens het Songfestival het beste.

Samenwonen met Valentijn? IKEA koos twee stellen uit en gaf advies over hoe ze hun woonstijlen konden mixen.Lees ook:De Beste Social Awards: wie heeft de beste video?Welk bedrijf heeft sterkste merk bij Beste Social Awards?