Advertorial van Asito

Nieuws Regio

Waarom je het belang van een schoon kantoor niet moet onderschatten

Onderschat niet het belang van een schoon kantoor. Als medewerkers hygiënisch en comfortabel kunnen werken, heeft iedereen daar baat bij en voor klanten is het een onuitwisbare eerste indruk.

Jurre Kuijper 18 juli 2018

Jurre kuijper 1 1

Hygiëne op de zaak zou voor elke werkgever een prioriteit moeten zijn. Om een prettige werkplek te creëren voor je medewerkers en om een goede indruk te maken op bezoekende klanten. Bij No Nonsense Technical Solutions (NNTS) zochten we een innovatieve manier om de schoonmaak goed en gemakkelijk te regelen. We kwamen uit bij Tisser van Asito. Tisser is het nieuwe facilitaire platform voor het MKB, waarop schoonmaakwensen en andere diensten in een handomdraai online kunnen worden samengesteld.

Tisser

De kracht van Tisser is de innovatieve, efficiënte aanpak. Dat sprak ons aan. Je kunt zelf de schoonmaakdienst samenstellen die bij je past en alles met één druk op een knop regelen. Ook het tussentijds wijzigen van een dienst, bijvoorbeeld van 1 naar 2 schoonmaakdagen per week, en het toevoegen van een extra dienst zoals glasbewassing, reparaties en groenvoorziening. Allemaal eenvoudig digitaal te regelen.

Tisser biedt een lean en efficiënt proces, iets waar NNTS zelf ook altijd naar streeft. Zo zorgen we dat onze eigen processen ook zoveel mogelijk geautomatiseerd worden, zonder onnodige stappen. Tisser past ook daarom goed bij ons.

Zelfstandige schoonmaakkrachten

Erg sterk vind ik dat Tisser werkt met zelfstandige schoonmaakkrachten, die je als opdrachtgever rechtstreeks kunt aansturen. Het is fijn direct contact te hebben met de schoonmaakkracht, bij ons is dat Ciska. Organisatorisch heeft ze de capaciteiten om zelfstandig de schoonmaak te plannen en te regelen, veranderingen zijn direct bespreekbaar en ze weet van aanpakken. Onze ervaringen zijn erg positief. Je hebt er als opdrachtgever eigenlijk geen omkijken naar.

Visitekaartje

Eerst werd er bij NNTS één keer per week schoongemaakt, maar we zijn inmiddels overgestapt naar twee keer per week en dat bevalt ons goed. De schoonmaak zorgt voor fijne werkplekken en dat is een fraai visitekaartje tijdens klantbezoeken.