Advertorial van Rabobank

Advertorial Regio

Rabobank: Samen sterker

De Rabobank wil samen met haar klanten hun leef- en werkomgeving sterker maken. ‘’Wij zijn er in de eerste plaats om de ambities van onze klanten te helpen realiseren. Bovendien voelen wij ons medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van onze klanten. Daarom willen we innoveren met betekenis’’, zo laat de Rabobank weten.

Redactie 5 november 2018

Rabobank samensterker

Wat wil je ermee bereiken, wordt de wereld er daadwerkelijk beter van? De Rabobank: "In de razendsnel veranderende wereld van zogeheten ‘fintechs’ en ‘bigtechs’ lijkt technologie af en toe de ideologie. Oftewel: ‘innoveren om het innoveren'. Maar de ideologie van de Rabobank is die van een betere wereld’’, zo laat de bank weten.

Maar de ideologie van de Rabobank is die van een betere wereld, waarin we klanten helpen financieel gezond te leven, gezond te groeien en een significante bijdrage te leveren aan de oplossing van het wereldvoedselprobleem. Hoe we dat doen? Door volledig te focussen op digitalisering en innovatie. Gedreven door onze missie, een lange termijn focus en een rotsvast geloof in de kracht van samenwerking.’’

Samen met de zakelijke klanten ontwikkelt de Rabobank innovaties die ondernemers ondersteunen in het dagelijks runnen van hun bedrijf."Die innovaties dienen om hen te ontzorgen, zodat zij zich kunnen richten op het vernieuwen van hun onderneming. Een mooi lokaal voorbeeld hiervan is Multiply dat mede door Rabobank is ontwikkeld. In het project Multiply worden studenten van Saxion gekoppeld aan een bedrijf uit Twente. De student gaat, onder begeleiding van deskundige professionals, gedurende drie maanden aan de slag om een concreet uitvoerbaar businessplan te schrijven dat de ondernemer helpt de komende jaren mee te veranderen in de snel ontwikkelende markt. Zo helpen we lokale ondernemers lokaal te groeien en geven we invulling aan ‘Growing a better world together’.’’