Podcast

Luister Bakkie Binnenhof: ga je voor het midden?

De alom bekende Bakkie Media-podcastmakers Thijs Van Dijk en Daniel Kok geven in drie speciale afleveringen hun kijk op de verkiezingen: in nummer 3 wat er bij de middenpartijen allemaal te koop is. Een Bakkie Binnenhof dus.

Presentatie: Daniel Kok en Thijs van Dijk 17 maart 2021

Kies je voor 'The new Deal' van Wopke Hoekstra die samen met de VVD een herstelplan wil uitwerken? Wat hebben het CDA en Robin Hood met elkaar gemeen? En is de middenstand dood of meer levend dan ooit? Waarom is het Wopke-Wiebes-fonds toe aan een nieuwe naam?

En omdat wij geen politicologen zijn hebben we de hulp ingeroepen van onze experts Boris van der Ham en Marc Koenders van Groenlinks die hun kijk op de politieke wereld met ons delen. En deze aflevering natuurlijk ook weer onze Gouden Barista nominatie én een Koffie Verkeerd voor de misser van de week.

Bakkie Media = Bakkie Binnenhof

Dat en meer in deze speciale aflevering van Bakkie Media - omgedoopt tot Bakkie Binnenhof - over de verkiezingen. Alle eerdere afleveringen zijn terug te luisteren via deondernemer.nl/podcast.

Foto onder: altijd weer een mediamoment als lijsttrekkers hun stem uitbrengen. Wopke Hoekstra deed dat in Bussum. Foto: ANP

Verkiezingen stemmen midden partij wopke hoekstra

Nieuw! De dagelijkse nieuwsbrief 'De Ondernemer Vandaag'.

Winactie! Maak t/m 30 april kans op 1 van de 10 TW Steel ACE horloges t.w.v. € 949,-.

Ontvang iedere ochtend onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws

Floris Hulsmann Cor Hospes
De Ondernemer

Expert Cor Hospes: 'Vertel jouw verhaal niet op Facebook, start je eigen platform'

Floris Hülsmann is ditmaal op bezoek bij contentmarketing-expert Cor Hospes in zijn woning op IJburg. Een plek met schitterend uitzicht op Marken en Pampus. De perfecte plek voor een nieuwe Namarama-podcast bomvol inspiratie en achtergrond. Luisteren dus.

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Peter Zijlstra (Mercedes-Benz): 'Empower je mensen'

Het marketingelftal van Thijs van Dijk wordt steeds completer dankzij alweer de negende aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Dit keer te gast: Peter Zijlstra, Head of Marketing bij Mercedes-Benz Nederland. Waar plaatst uw host hem in zijn ultieme elftal? ,,Het merk, de maatschappij en de media verandert. Genoeg uitdaging.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Jasmijn Rijcken (Soilmates): 'Duurzaam of milieu in bedrijfsnaam? Uitgekauwde woorden'

Ditmaal ontvangt presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast Jasmijn Rijcken van Soilmates. De startup produceert 'Healthy Oil', geperst van afgedankte - want, te lelijk - avocado’s. In de olie zitten geen toevoegingen en conserveermiddelen. Hoe zet je zo'n vegan product op de markt en hoe zit het met de naam ervan? Je hoort het in deze vette en gezonde podcast. ,,Hip is morgen niet hip meer. Dat woord willen we liever vermijden.''

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Caroline van Turennout (Zeeman): 'Online is er nog veel te doen'

Het is alweer tijd voor de achtste aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Presentator Thijs van Dijk is nog altijd actief met het samenstellen van het ultieme marketingelftal. De volgende kandidaat is Caroline van Turennout, verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en e-commerce bij textielsuper Zeeman. Welke positie krijgt zij op het veld? Beluister nu de podcast. ,,We zijn internationaal al behoorlijk actief. Maar er kan nog meer.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Sam Rohn (Red Je Pakketje): 'Een echt goede bedrijfsnaam verzinnen is moeilijk'

Floris Hülsmann ontvangt in aflevering zes van De Zo Genaamde Podcast Sam Rohn, ceo van koeriersbedrijf Red Je Pakketje. Een nog duidelijkere naam kan je je bijna niet wensen. Een naam die sinds 2015 hetzelfde is gebleven ondanks een veranderd businessmodel. Waarom eigenlijk? En bijzonder, zo hoor je in de podcast, de onderneming ontstond uit frustratie. ,,De verzorger verlengt de service van jouw winkel tot aan de deur.''

Details