Podcast
Bakkie Media Live: tijd voor 'Ondernemers-VAR'
Bakkie Media is een wekelijkse podcast over marketing en media waarmee je binnen 15 minuten op de hoogte bent van wat er speelt in medialand. De marcom-experts Thijs van Dijk en Daniel Kok praten je - soms met een knipoog - bij onder het genot van een goede bak koffie. En dat deden ze dit keer op ons verzoek live op New Business Radio, tijdens het MKB Ondernemerscongres.

Daniel Kok (links) en Thijs van Dijk (rechts achterin), de stemmen achter de populaire podcast Bakkie Media. Tijdens de Week van de Ondernemer namen ze het live op tijdens het MKB Ondernemerscongres.
In Bakkie Media Live laten Van Dijk en Kok op uitnodiging van De Ondernemer hun kritische blik schijnen op 'een dagje MKB Ondernemerscongres', waar (top)ondernemers en andere experts hun verhalen hebben gedeeld met ondernemend Nederland.
De podcasters haken in op diverse sprekers van die dag als Ben Tiggelaar die aangeeft te stoppen met het pleasen van mensen, Bjorn Kuipers die zijn scheidsrechters en supermarktmedewerkers leidt, Maarten van der Weijden die kon lijden en diep moest gaan, maar mede dankzij vrouw en kinderen toch zijn Elfstedentocht kon voltooien.
Of wat te denken van Kelly Weekers, de Nederlandse Marie Kondo, die helpt met het efficiënter inrichten van jouw tijd, en Henk-Jan Beltman met zijn inspirerende chocoladeverhalen van Tony’s Chocolonely. En ja, die 'Ondernemers-VAR' die op cruciale momenten adviezen influistert als 'Bellen die klant, nu!' of 'Sturen, sturen die factuur!' - wat willen Van Dijk en Kok daar dan mee?
Lees ook: Bakkie Media: Hoe maak je van leads goede klanten?