1. Sanne Cramer - Op welke social media moet een B2B'er actief zijn?In de Business-to-Business (bedrijven die zaken doen met bedrijven) is de inzet van Social Media niet weg te denken. Het wordt ingezet als extra communicatiekanaal, naast het persoonlijke contact met relaties.2. Fred Rutgers - Loopt de handel op de klippen?De consument lijkt de handel steeds vaker de rug toe te keren. Vanwege gemak lijkt de klant nog wel online te bestellen, maar de enorme retour stromen aldaar doen ook vermoeden dat de klant steeds kritischer wordt.3. Saskia Maarse - Internationaal zakendoen: mañana, morgen, nooit?"Ik heb een goede deal gesloten met een Spaanse aannemer", zei de inkoper van de Nederlandse reisorganisatie waarvoor ik werkte. "Je komt in een prachtig appartementencomplex."4. Nicole van den Heuvel - Van fashionfoto naar röntgenfotoHet gebeurde binnen een uurtje. Het ene moment stond ik nog te shinen op de set, even later stond ik iets minder te shinen in de röntgenkamer van het ziekenhuis. Wat een ellende!5. Erwin Damhuis - Requiem voor een winkelcentrum Ik graaf in een aantal archiefdozen op zoek naar dat ene artikel over winkelcentrum ‘In den Vijfhoek.’ Het moet ergens in 1980 gepubliceerd zijn in een streekblad. Het stof waait af en toe op als ik de vele krantenartikelen doorspit. En na ruim een halfuur zoeken heb ik het.
Blogtop 5: Een B2B'er kan niet zonder deze social media
Geschreven door: Redactie De Ondernemer
Leestijd 1 minuut •
LinkedIn, Twitter, Facebook en YouTube: zomaar een greep uit de social media waarop een B2B'er volgens blogger Sanne Cramer actief zou moeten zijn. "Op LinkedIn zijn de medewerkers van je bedrijf je ambassadeurs", schrijft ze onder meer in de best gelezen blog van afgelopen week. Hieronder zie je welke blogs nog meer de top 5 haalden.
Lees verder onder de advertentie