Podcast Geloof In Je Zaak

Bekende radio-dj en ondernemer: de zakelijke kant van Giel Beelen

Giel Beelen is niet alleen een bekende radio-dj op NPO Radio 2, maar heeft zich ook ontpopt tot ondernemer. De voormalige shockjock raakte in de ban van persoonlijke groei en zelfontwikkeling en richtte daarom Kukuru op. Kukuru is een platform voor spiritualiteit & persoonlijke groei. Ook verkoopt Beelen Jambala. Wat dat is en wat de verdere ambities van de zakenman annex beroemdheid zijn? Je hoort het in deze Geloof in je Zaak.

Giel Beelen jukebox

Er is meer aan Giel Beelen dan alleen muziek, zo ontdek je in deze podcast. Foto: Shody Careman

Gerhard te Velde 7 juni 2021

Het is belangrijk om aan je persoonlijke groei te werken als ondernemer. Want als jij groeit, dan groeit je bedrijf met je mee. En als je dat ook nog eens doet vanuit je ziel, je essentie, datgene wat jij écht belangrijk vindt, dan ben je niet te stoppen. Hoe en of dat ook voor de ondernemende NPO Radio 2-dj geldt? Je hoort het in deze podcast.

Groeiexpert en ondernemer Gerhard te Velde van Groeivoer gaat met Giel Beelen in gesprek om alles te weten te komen over wat de 44-jarige zakelijk en ook persoonlijk drijft. En je ontdekt meer over de spirituele kant van Beelen en hoe hij dat combineert met het opzetten van een financieel gezond bedrijf.

Beluister hieronder ook de eerdere afleveringen van Geloof in je Zaak:

Lees ook: Zakelijk zelfvertrouwen? Zo win je het volgens Jikkie Has

Lees ook: Data en onderbuikgevoel: het succesrecept van Kemal Tas

Lees ook: Marcel Adriaanse (Hofmeier): gebruik je intuïtie om meer succesvol te zijn

Vanaf vandaag altijd op de hoogte met het laatste nieuws voor ondernemers. Rond lunchtijd in je mailbox!

Ontvang iedere ochtend onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws

Aandachtstrekkers

Nieuwsbrief net zo spannend als een Netflix-trailer? Zo pak je dat aan

Nieuwsbrieven saai, vervelend en onaantrekkelijk? Onzin. Een digitale nieuwsupdate hoeft alles behalve een spam-waardig moetje te zijn waar je als ondernemer niet onderuit komt. Au contraire: jouw nieuwsbrief kan net zo'n must see-item zijn als een trailer voor de nieuwste Netflix-hit. Hoe? Aandachtstrekkers Michel Ariëns en Patrick Wessels scheppen licht in de duisternis.

Details
Sleutel tot Succes

A Fish Named Fred, uit Nederland: waarom mannen de vrolijke kleding over de hele wereld het dragen

In de tien jaar dat A Fish Named Fred bestaat werd het van een kledinglijn - kleurrijk, vrolijk, onderscheidend - een internationale lifestyle brand. Verkrijgbaar in meer dan dertig landen, te zien in populaire Amerikaanse tv-series, omarmd door tal van bekende mensen, wereldwijd nu gedragen door veel, héél veel mannen. Hoe hebben Rob Schalker en zijn team dit imperium op weten te bouwen, wat is dus dé Sleutel tot Succes?

Details
De Ondernemer

Eén ondernemer, drie branches: hoe keek dus Ed Bindels naar de persconferentie?

Horeca, retail en clubevents. Ondernemer Ed Bindels is actief in deze drie branches, met Food District Liemès, Amac en Club Basis: hoe keek hij naar de eerste persconferentie Rutte-Kuipers?

Details
De Ondernemer

Dirk Beljaarts (KHN): 'Horeca dicht is weer een politieke beslissing, geen wetenschappelijke'

'Het is een politieke keuze om onze sector gesloten te houden, het is slepen met RIVM-modellen. Het is niet een wetenschappelijke keuze. Dan moet je als kabinet erkennen dat je ons tijdelijk opoffert om de rest van Nederland aan de gang te krijgen." KHN-directeur Dirk Beljaarts spreekt zich uit, in de nieuwe podcast 'Na Rutte en Kuipers'.

Details
Sleutel tot Succes

Sieradentweeling Vedder & Vedder: 'Duizend keer tegen elkaar gezegd: we kappen ermee'

Waar het begon met workshops sieraden maken op vrijgezellenfeesten, moeder-dochter-dagen en in studentenhuizen, staat er zes jaar later een online sieradenimperium. En dat met meer dan 70 werknemers, een eigen atelier, tv-serie en internationale marketingcampagnes. Sieradentweeling Anne en Esther Vedder over hun 'Sleutel tot Succes'.

Details
Aandachtstrekkers

Snelle, mooie en betrouwbare website? Zorg voor een optimaal halo-effect

Ook in dit nieuwe jaar werpen Aandachtstrekkers Michel Ariëns en Patrick Wessels regelmatig hun licht op alles dat met (neuro-)marketing te maken heeft. In 2022 gaat het duo gestaag door met hun uiterst informatieve en amusante podcastserie. In deze aflevering: hoe maak je jouw website als ondernemer zo betrouwbaar mogelijk en laat je de consument steeds weer met een goed gevoel op de site terugkomen?

Details