Nieuws Marketing
Coolblue en Netflix in de prijzen bij Beste Social Awards
Coolblue heeft donderdagavond bij de derde editie van de Beste Social Awards maar liefst drie prijzen in de wacht gesleept. Het bedrijf won in de categorieën beste inhaker, beste video en beste webcare. Netflix werd uitgeroepen tot beste merk.

%VIDEOWIDGET% De video van Coolblue-directeur Pieter Zwart, die zijn werknemers op een bijzondere manier wilde klaarstomen voor de drukke decembermaand, bleek erg in de smaak te vallen en werd in twee categorieën uitgeroepen tot winnaar: beste inhaker en beste video.Beste merkCoolblue was ook in de race voor beste merk, maar zag Netflix met de titel aan de haal gaan. Verder kreeg het Wereld Natuur Fonds een prijs voor beste design en Praxis voor beste copywriting.
De Beste Social Awards werden uitgereikt in B.Amsterdam.Gerelateerde artikelen:De Beste Social Awards: wie heeft de beste video?Wie scoort de beste inhaker bij de Beste Social Awards?Welk bedrijf heeft sterkste merk bij de Beste Social Awards?Welk bedrijf heeft beste design bij Social Awards?Welk bedrijf heeft beste webcare bij Beste Social Awards?