Nieuws Marketing

Proef Eet Enschede ‘place to be’ voor horecaondernemers

Proef Eet in Enschede moet volgens de organisatie uitgroeien tot een evenement met aanzien en allure, "the place to be" voor horecaondernemers. Reden dat het culinaire festijn dit jaar een nieuwe huisstijl krijgt en start met een Vrijdag Middag Business Borrel.

Van onze redactie 31 juli 2016

Proef eet enschede 2015 emiel muijderman

Deze wordt gehouden op vrijdag 2 september, de eerste dag van het driedaagse evenement. De borrel moet eraan bijdragen dat Proef Eet een jaarlijks "thuiskomen" wordt voor bedrijven die willen netwerken.

Ambachtelijk en experimenteel

Ook de huisstijl is nieuw. Met een strakke website en frisse flyers wil organisator Vereniging Horeca Stad Enschede (VHSE) de kernwoorden "ambachtelijk" en "experimenteel" uitstralen. Voor het ontwerp, de website en marketing werkt de vereniging samen met Hesitate, Trendwerk en GoalGorilla. Ook Enschede Promotie is weer als partner verbonden aan Proef Eet.

Foto: Bezoekers van de Proef Eet Enschede in 2015 (Emiel Muijderman)