Podcast Thijs Talks
Auping-marketeer Ine Stultjens heeft geen gouden regels
De zevende aflevering van Thijs Talks gemist? In de jacht op zijn ultieme marketingelftal ging marcom-expert Thijs van Dijk in gesprek met Ine Stultjens, Manager Marketing & Communicatie bij Auping. Op welke positie stelt hij haar op? Luister en laat je inspireren. ,,Ik heb geen lijstje met gouden regels.''
Het mag geen verrassing heten: Ine Stultjens staat uitgeslapen in de studio bij presentator Thijs van Dijk voor de zevende aflevering van Thijs Talks. Is zij fit genoeg voor een uitgelezen plek in het marketingelftal? Natuurlijk. Maar eerst willen we weten hoe een gemiddelde werkweek van de Manager Marketing & Communicatie verloopt. Daarnaast: wat doet Stultjens om fit van lijf en leden te blijven?
Het kompas, successen en valkuilen van Ine Stultjens
Thijs Talks zou Thijs Talks niet zijn wanneer er enkele inspirerende tips en adviezen bij de podcastgasten worden ontfutseld. Welk boek helpt Stultjens bijvoorbeeld verder in haar werk en raad ze de luisteraar aan? Je hoort het in de podcast. En nog iets, heeft de marketingexpert van Auping een mentor, of in voetbaltermen te blijven: een coach?
Wat heeft Stultjens geleerd bij haar vorige 'teams' als Douwe Egberts en Nestlé? Verder: hoe goed werkt haar ondernemerskompas? Wat heeft ze daaraan en - opmerkelijk- wat hebben haar vrienden en kennissen eraan? Ook is Stultjens openhartig over wat ze niet goed deed in het verleden en waar ze nu veel beter mee om weet te gaan. Tipje van de sluier: de marketingmanager is en blijft een echte Nederlandse...
Elftal van marketingtoppers volgens Thijs van Dijk
Marcom-expert Thijs van Dijk is de coach van het elftal van marketingtoppers. Elke week wacht hem de zware taak om de selectie samen te stellen. Hij stelt het team samen uit gevestigde namen, jonge en opkomende talenten en spelers die complementair zijn aan elkaar om het optimale uit het team te halen. Daarbij moet de host goed in de gaten houden dat zijn spelers op de juiste positie staan om het optimale uit hun potentieel te kunnen halen. Zoals zijn leermeester Johan Cruijff het ooit mooi zei: ,,Alleen kun je niks, je moet het samen doen."
Ook de eerdere zes Thijs Talks nog eens beluisteren? Check ze hieronder:
Lees ook: Margriet de Kroon (YoungCapital): het volwassen verhaal van de jonge speler
Lees ook: Wat drijft en inspireert Iris Schenk, Marketing Manager van Buddha To Buddha?
Lees ook: Bram van Campenhout (Fairphone): zo blijf je in de smartphone industrie je concurrentie voor
Lees ook: Maarten Roomer: waarom de Mobiel NL-topman in het elftal thuishoort
Lees ook: Wat je kan leren van marketingtopper Martijn Delahaye (AFAS)
Lees ook: Fleur Hofstra, de dynamische middenvelder en Marketingmanager van Puma