BlogDit jaar verandert AI de spelregels voor Google Ads – zo verlies jij geen omzet met je advertenties
Blog‘Drie dagen geen reactie, maar gen Z durft niet te bellen’: zo word je als (gen Z)-ondernemer proactief
BlogWinkel vol pallets en een onbegrijpelijk product in het schap: ‘Het is pas een retailfout als je er niet van leert’
BlogAangeklaagd door koekjesgigant én viraal gaan: wat Holie’s jou leert over échte content in tijden van AI
BlogJe werknemer doet zijn best, maar presteert niet, ontslaan? ‘Durf eerlijk te zijn als je twijfelt’
BlogDoor discipline meer gedaan krijgen als ondernemer: ‘Direct beginnen met je mail maakt je onproductief’
BlogHalf bewijs is géén bewijs: hoe je je als ondernemer onderscheidt met ijzersterke duurzaamheidsclaims
Blog‘Niet goede systemen en disciplines, maar de ziel van je onderneming blijkt belangrijk voor je succes’
BlogStop met dagelijks posten: ‘Zeg minder, maar zeg het beter en vergroot jouw relevantie en betrokkenheid’
BlogDuizenden uren werk en pure overtuiging, toch flopte zijn idee: ‘Eén aankoop zegt meer dan 1.000 views’
BlogLeiders helpen die hogerop willen, maar onzeker zijn: ‘Wat zou de moedigste versie van jezelf doen?’
BlogJe teksten kosten je klanten: ‘Wil je online verschil maken? Stop met zenden, begin met begrijpen’
BlogJouw Instagramposts straks bovenaan in Google? ‘Meer dan ooit telt de inhoud van je teksten op social’