RetailIs Cowboy de volgende e-bikedroom die onderuitgaat? ‘De problemen in de fietsenmarkt etteren door’
Actueel‘Vegan is geen scheldwoord’: deze horecaondernemers slaan handen ineen voor meer plantaardige opties
ActueelDit Nederlandse familiebedrijf produceert in China voor Zara en BMW: ‘Stigma’s over China kloppen niet’
ActueelGeen logo en website, wél een plan: Christa en Merel helpen jongeren groeien met tussenjaarproject in Valencia
ActueelLingeriemerk Marlies Dekkers gaat winkels sluiten: ‘Focus op digitale toekomst’ met ‘nieuwe merkervaring’
ActueelJantien ging van modewereld naar eigen bakkerij: ‘Ben verliefd op brood, maar geen traditionele bakker’
ActueelPicnic bestaat 10 jaar: ‘93 procent boodschappen nog níét bezorgd. Daar zit ongelooflijk potentieel’
ActueelFaillissement Rivièra Maison blijkt goudmijn voor Henny: ‘Al 50 procent meer omzet dan vorig jaar’
ActueelOtto weg uit Nederland, Wehkamp schrapt banen: ‘Moeilijk om je in dit speelveld staande te houden’
Innovatie6 miljoen investering en innovatieprijs al binnen: is AquaBattery de oplossing voor overvol stroomnet?
ActueelCurator ‘positief gestemd’ over doorstart failliete Taco Bell: gesprekken met kandidaten in volle gang
ActueelThomas is 100 (!), maar hij houdt zijn zoons nog altijd scherp binnen familiebedrijf: ‘Pa is niet voor de poes’
Actueel40 heropende Blokkers in anderhalve maand, tevreden topman Roland Palmer: ‘Omzet boven verwachting’
CrowdfundingVan Shell naar luxe sportschool: hoe Kinga, Soraya en Nikky toch een gym openen na mislukte crowdfunding
ActueelGeen compleet vegetarisch Michelinrestaurant in ons land? Daar wil Valentijn verandering in brengen
ActueelIn winkels van Dieuwertje en Lot vind je alleen maar gratis kleding: ‘We creëren reuring waar veel leegstand is’