ActueelAllesz-franchisers zijn vooral blij dat de naam Blokker niet meer op hun pand staat: ‘We willen weer knallen’
BlogOnline gevonden worden: ‘Vergeet algoritmes, wie optimaliseert voor AI-systemen verliest klanten’
PersoneelWat heeft een vacature nog voor zin? Werknemers zijn er toch niet, zelfrijdende machines wel
ActueelAllesz-franchisers zijn vooral blij dat de naam Blokker niet meer op hun pand staat: ‘We willen weer knallen’
ActueelDoor 1 miljoen coronaschuld moet Mark duurzame speelgoedwinkels sluiten: AI zorgt juist voor online groei
BlogOnline gevonden worden: ‘Vergeet algoritmes, wie optimaliseert voor AI-systemen verliest klanten’
BlogKees de Jong: ‘Ondernemers verdienen schouderklop en het is cruciaal dat de rest van Nederland ook hun succes ziet’
BlogCorendon maakte eigen duurzame logo en werd teruggefloten: mag jij nog wel een blaadje gebruiken?
BlogGastvrijheid maakt het verschil in retail: ‘Online mag sneller lijken, maar echte aandacht wint altijd’
ActueelRestaurant Choux ontvangt Michelinster én 10 van Het Parool: ‘Elke minuut komen er drie reserveringen binnen’
HorecaChef Rens (23) heeft 24.000 Instagramvolgers, nu wil hij een eigen restaurant: ‘Ik droom hier al jaren van’
ActueelOuders maken horecadroom zoon Sem (18) waar met Bourgondisch hotel-restaurant in Hoeksche Waard
ActueelMourad was praktisch failliet: 3 jaar en een naamsverandering later telt zijn bakkerij 4 vestigingen
ActueelErna zit met ‘boerenverstand’ concurrent Greetz op de hielen: 1 miljoen kaarten per jaar met Blijkaartje
ActueelMonica’s sieradenmerk ging in 3 jaar naar 15 miljoen euro omzet: ‘Over advertenties zeg ik: hoe lelijker, hoe beter’
ActueelRutger startte Drukbedrijf als bijverdienste en maakt nu miljoenenomzet: ‘Bouw sterk team om je heen’
PolitiekVan schijnzelfstandigheid tot verplichte AOV: 37 procent zzp’ers baseert stemgedrag op zzp-wetgeving
InnovatieVan mislukking naar 10 miljoen omzet in 3 jaar: hoe Florian en Stefan met focus roer Goyu omgooiden
InnovatieJente (26) en Martijn (26) bouwen app voor whiskyliefhebbers: ‘Bleek er nog helemaal niet te zijn’
Actueel‘Niks lukt, misschien moet ik er maar stoppen’, dacht Liz: nu groeit haar tassenmerk Ted Louise 250 procent
InnovatieMet kookrobot pakt Lucas personeelskrapte aan: ‘We willen leren van elke klant die een bord pasta eet’
HorecaChef Rens (23) heeft 24.000 Instagramvolgers, nu wil hij een eigen restaurant: ‘Ik droom hier al jaren van’
PolitiekVerkiezingsuitslag voor ondernemers: ‘Wij verwachten keuzes met lef en ondernemen moet weer leuk worden’
PolitiekJacco Vonhof (MKB-Nederland): ‘Die gordiaanse knoop in Den Haag moet eindelijk eens worden doorgehakt’
Politiek3 procent van retailers heeft nog vertrouwen in politiek: ‘Kabinet moet zorgen voor stabiliteit’
Branded contentLeonard (58) had geen zorgen over zijn pensioen, toen werd hij zzp’erAangeboden door Nationale Nederlanden
Branded content‘Het is onterecht om te denken dat je een heel team nodig hebt om succesvol te zijn op een marktplaats’Aangeboden door Amazon Nederland
Branded contentLeonard (58) had geen zorgen over zijn pensioen, toen werd hij zzp’erAangeboden door Nationale Nederlanden
Branded content‘Het is onterecht om te denken dat je een heel team nodig hebt om succesvol te zijn op een marktplaats’Aangeboden door Amazon Nederland